Megoldatlan

II. Frankel Leó u. 35. lyukas aknafedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2018.11.21.:
Magyar Telekom válasza: "A Fedlapon lévő logó alapján a fedlap a UPC tulajdonában van."

----------

T. Szolgáltató!

Kérjük a fedlap javítását / cseréjét!

Tisztelettel:

Császár Hotel

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Frankel Leó út 35

Hozzászólások

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést újra elküldtük a UPC-nek.
  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Elküldtük újra a UPC-nek a bejelentőfelületükön.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "T. Szolgáltató! Kérjük a fedlap javítását / cseréjét! Tisztelettel: Császár Hotel"-ról "FRISSÍTÉS 2018.11.21.: Magyar Telekom válasza: "A Fedlapon lévő logó alapján a fedlap a UPC tulajdonában van." ---------- T. Szolgáltató! Kérjük a fedlap javítását / cseréjét! Tisztelettel: Császár Hotel"-ra.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    TISZTELT járókelő.hu,
    A Fedlapon lévő logó alapján a fedlap a UPC tulajdonában van. Kérem bejelentésével forduljon az illetékes szolgáltatóhoz, ez a hálózat nem a Telekom tulajdonában van.
    Együttműk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-1711362/5-2018
    Ügyintéző: Galántai Ramóna
    2018.06.12

    Tisztelt Megkereső!

    2018.06.07-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett problémát kivizsgáltuk.

    Te
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-1711362/4-2018
    Ügyintéző: Galántai Ramóna
    2018.06.08

    Tisztelt Megkereső!

    2018.06.07-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelezett probléma továbbításra kerü
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm!
  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk!

    Elnézést kérünk a késedelmes továbbításért, a bejelentést feltöltöttük a UPC hibabejelentő felületére.
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Feldolgozás alatt"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Töredezett fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Sérült UPC fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Vodafone
    Trombitás út (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére