Megoldott

"Elszállt" RIGO

Kedves Budapesti Közlekedési Központ!
Érdeklődnék, hogy a tervezett elektronikus jegyrendszer kiépítése jelenleg hol tart, mert a januári RIGO-busz átadása óta nincs kommunikáció ezzel kapcsolatban. Remélhetőleg a következő fázis nem a nyár végén következik, ami nem lesz más mint mondjuk egy RIGO-villamos vagy -trollibusz átadása. Félreértés ne essék, megértem, hogy fontos a tesztidőszak egy ilyen rendszer bevezetése előtt, de a probléma ott kezdődik, hogy ezek a készülékek jelenleg működésképtelenek, nincsenek hálózatra kötve (alkalmatlan tesztelésre), csak egy készülő elektronikus jegyrendszer hirdetésére alkalmasak, amit egy egyszerű matricázással is el lehetett volna érni...
Köszönöm a tájékoztatásukat!

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Rumbach Sebestyén u. 19

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez inkább egy megoldatlan probléma, ami úgy tűnik 2020 után sem lesz még megoldva...
    https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/bkk-jegy-berlet-tarlos-budapest.670163.html/amp
  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016248/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (30478)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájéko
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    ;-)
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére