Megoldott

Megette a jegyem a villamos

2022-es pályaszám 4-es modul Combinón érvényesítés után nem tudtam sérülés nélkül kihúzni a gépből a vonaljegyem. Ugyanezen a villamoson másik két automatánál próbálkoztam az érvényesítéssel, melyek nem reagáltak. Kérem, hogy az összes gépet ellenőrizzék, rengeteg turista van a városban, biztos nem csak a helyieknek okoz ez stresszt.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Erzsébet krt. 21-23

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0013768/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (29710)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Kálmándy Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    nemrég nekem is ugyanez volt.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Le Marietta bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére