Megoldott

Kijelző

FRISSÍTÉS: 2018. 12. 11.
A mai napon szomorúan tapasztaltam, hogy a nevezett trolibusz első kijelzőjén újra a jelentkezik a már korábban tapasztalt és javított hiba.
Tisztelettel kérem az illetékest a kijelző ismételt és tartós javítására!

-------------------------------------
Nem működik megfelelően a troli hátsó kijelzője

Probléma helyszíne
Budapest Örs vezér tere 24

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A mai napon ismét megfelelően működött a kijelző.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Nem működik megfelelően a troli hátsó kijelzője"-ról "FRISSÍTÉS: 2018. 12. 11. A mai napon szomorúan tapasztaltam, hogy a nevezett trolibusz első kijelzőjén újra a jelentkezik a már korábban tapasztalt és javított hiba. Tisztelettel kérem az illetékest a kijelző ismételt és tartós javítására! ------...

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A mai napon szomorúan tapasztaltam, hogy a nevezett trolibusz első kijelzőjén újra a jelentkezik a már korábban tapasztalt és javított hiba.
    Tisztelettel kérem az illetékest a kijelző ismételt és tar...
  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012009/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (29237)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére