XI. kerület Posta félreérthető ügyfélirányítás
Az ügyfelek rendszeresen felesleges várakozásra kényszerülnek.
A posta ügyfelei egy fő bejárati ajtón lépnek be. Innen három irányba indulhatnak:
1.Balra (külföldi és közönséges csomagok)
2.Előre (csomagok)
3.Jobbra (postai küldemények)
Velem és jelenlétemben más ügyfelekkel is előfordult, hogy feleslegesen várakoztunk 5-15 percet: Például egy csomagról kiderült, hogy közönséges, vagy hogy mégis máshol kell felvenni.
A következő kalkuláció értékei nem pontosak, csak egy későbbi számítás alapjául szolgálhatnak.
Napi átlag 5000 ügyféllel és 20%-os félreértési aránnyal számolva ez 1000 ügyfelet jelent. Ha mindegyikük tíz percet várakozik feleslegesen, akkor egy 10000 perc, vagyis körülbelül 160 óra felesleges várakozás. Ez az átlagkeresettel számolva napi 300 000 forint elfecsérelt időt / lehetséges megtakarítást jelenthet.
Javaslat:
Kérem javítsák az ügyfelek irányítását.
Két lehetséges megoldás:
1. A különböző helyiségek megszüntetése és egy egységes tér létrehozása az összes küldemény kezelésére
2.Egy központi jegykiadó autómata kialakítása, amely a küldemény típusának és egyéb paramétereknek megfelelően irányítja az ügyfelet a megfelelő helyre.
Hozzászólások
Hivatkozva a 2018. június 25-én tett bejelentésére mellékelten küldjük válaszlevelünket.
Tisztelettel:
Steller Henriett
ügyfélszolgálati ügyintéző
Magyar Posta Zrt.
Ügyfélszolg...
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Tájékoztatjuk, hogy
észrevételét továbbítottuk az érdekeltposta részére.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük.
üdvözlettel,
Rúsz T...