Megoldatlan

Pocsolyában áll a megálló

Frissítés 05.30.
Tisztelt Budapest Közút!
Kérem, szíveskedjenek törvényi kötelezettségüknek eleget téve megválaszolni ezt a januári bejelentést!
Köszönöm.

----

Tisztelt Illetékes!
A Soroksár irányú Mészáros Lőrinc utca megálló (F01456) peronjáról nem folyik le az összegyűlt esővíz, az utasok pocsolyába tudnak csak leszállni.
Kérem, szíveskedjenek intézkedni a vízelvezetéssel kapcsolatban!

Intézkedésüket köszönöm!
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Határ út 24

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Tájékoztatjuk, hogy a IX. - XIX. Határ út (Mészáros Lőrinc utcai) BKV peron vízelvezetés javítására az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A területet Útellenőri Szolgálatunk rendszere
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Soroksár irányú Mészáros Lőrinc utca megálló (F01456) peronjáról nem folyik le az összegyűlt esővíz, az utasok pocsolyába tudnak csak leszállni. Kérem, szíveskedjenek intézkedni a vízelvezetéssel kapcsolatban! Intézkedésüket köszönöm! Fónai Kende"-ról "Frissítés 05.30. Tisztelt Budapest K...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Megint nem sikerült időben válaszolni.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélírónk!

    Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat!

    Tájékoztatjuk, hogy bejelentését továbbítottuk az illetékes Budapest Közút Zrt. részére a szükséges intézkedések megté
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére