Miert tettek kozlekedhetetlenne a varost pont iskolakezdeskor?
Tisztelt Jarokelo,
Ugyan orulni kellene, hogy valamilyen fejlesztes tortenik varosunkban, azonban a Konyves Kalman krt - Gyali ut (M5) csomopontban torteno epitkezes(?) tobb ezer ember eletet neheziti meg jelenleg. Egy villanyoszlop telepitesevel kezdodott, jelenleg a helyzet ott tart, hogy a Konyves Kalman krt-rol az M5 fele egy-egy kanyarodo sav lezarva mindket iranyba (a hid felol es a hid fele is), az M5-rol a Nepliget fele szinten egy sav lezarva, es a KK korut M5 feloli oldalan a gyalogatkeloket vegig felturtak, a gyalogosok a munkagepek kozott kozlekednek barmifele kordon es vedelem nelkul. Ahol kordon van ott hirkozlo kabel epites olvashato, nem tudom milyen beruhazas indokolta ezt, pont most, amikor a nyaron egyszer mar vegig fel volt bontva a jarda, szinten hasonlo okokbol. Nem nagyon tudom elhinni, hogy ez volt az egyetlen megoldas; raadasul az hogy az embernek bobcat munkagepektol 1 meterre kell atkelnie a gyalogatkelon nem tulzottan megnyugtato. Csak ket kerdesem lenne: mi ez a halaszthatatlan beruhazas, miert nem lehetett a nyari felbontassal egyutt megcsinalni, es ki engedelyezte? A burkolatfelbontasok alapjan olyan, mintha jelzolampakat kabeleznek ujra...
Hozzászólások
A IX., Könyves Kálmán körúton, mint számos helyen Budapesten útépítéssel járó beruházási munkálatok folynak. A THQ irodaház építéséhez kapcsolódóan egy régi és jogos közlekedési...
A Rákóczi híd felől 1 (!!!!) sávra szűkül a Könyves Kálmán..
Mégis ki engedélyezte ezt??? Miért nem lehet normálisan megcsinálni, nem hétfő reggel?...
Kellett már ez, hiszen túlságosan tömegközlekedés orientált a főváros. Majd most jobb lesz.
tehát konkrétan kiépítenek itt egy városi autópályát. hihetetlen, miközben már így is elviselhetetlen itt a zsúfoltság, a forgalom, a zaj és a...
Az Üllői felé 3 helyett 4 sáv lesz egyenesen és az M5 felé 1 jobbos a mostani 2 helyett. Az M5 bevezető felől 3 sáv lesz a Rákóczi híd felé és 2 az Üllői felé. Most fordítva van...