Megoldatlan

Faxmodemként sípoló BKK jegyautomaták...

Nem tudom, hogy a probléma mennyire ismert, de kivétel nélkül az összes BKK jegyautomata úgy sípol, mint egy 90-es évekbeli faxmodem. Folyamatosan, hangosan...

Véleményem szerinte ezeknek nem így kellene működniük...

Videó helyett hangot linkeltem.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, II. János Pál pápa tér 164

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • eltávozott/lelépett felhasználó visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0033783/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (24109)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • eltávozott/lelépett felhasználó hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Gergő, az automaták akkor is így sípolnak, ha éppen senki sem vásárol azokból, folyamatosan...

    Szóval szerintem ez nem igazán normális. Amikor megjelentek az automaták, akkor ilyen gond ezekk...
  • eltávozott/lelépett felhasználó hozzászólt a bejelentéshez.

  • Simkó Gergő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez normális. Az automata a visszajáró készpénz elvételét jelzi ezzel a hanggal.
  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bryan! Be tudod linkelni a hangot ide hozzászólásban? Valamiért lemaradt a bejelentésből.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • eltávozott/lelépett felhasználó bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére