Megoldatlan

1-es villamos állomások takarításának teljes hiánya

Anonim Járókelő

Az 1-es villamos megállói hónapok óta nincsenek takarítva, negyed éve ugyanabban a hányásfoltban kell várni a villamost.

A BKK válaszra sem méltat.

A fényképeken 3 hónapnyi állapotot láthattok (május-augusztus között készültek a Népligetnél).

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Könyves Kálmán krt. 38

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Matók Ágnes hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk! Történt fejlemény a bejelentéssel kapcsolatban?
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Még néhány infó, hogy ne mondhassa senki, hogy nem voltunk alaposak.

    Az északi megállókban hónapok óta az összes üveg ki van törve (lásd a képen, az Árpád hídnál), a Vágány utcánál közel egy éve törö
    ...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen nem, az állapotok lesújtóbbak mint eddig bármikor. Mellékeltem a frissen készült képeket.
    Minden reményt feladtam azzal kapcsolatban, hogy a BKK bármit is takarítani fog vagy karban fogj...
  • Sági Katalin hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott a probléma?
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030210/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (23248)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonymus Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez a fotó szerdán kora reggel (2017.08.16.) készült a Közvágóhíd megállónál. A tervező, a tervjóváhagyó, a beruházó és maga a károkozó vajon milyen arányban fizeti majd a helyreállítás költségeit és m...
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére