Megoldatlan

Cipőszaggató mozgólépcső, felháborító személyzet

Tisztelt BKK!

Szombat esti programomra igyekeztem a Deák térhez, M2 metróval érkeztem, és jöttem a felszínre. Az alagútból a jobb oldali mozgólépcsőre szálltam, de érkezés után pár pillanattal rémületbe kerültem. Amikor a jobb lábam elhagyta a mozgólépcsőt, a cipő már nem jött vele, hanem a lábam kiszakadt a cipőmből - a lábam haladt előre, a cipő beragadt a mozgólépcső, és az érkezésnél lévő "fogsor" közé (ahogy a piros nyilak jelölik). A sarkán lyukak keletkeztek, a cipő teteje pedig szétszakadt.
Nagyon megijedtem, de szerencsére a lábamnak semmi baja nem történt.

A forgalmi irodában jelezni akartam a baleset tényét, és hogy vegyünk fel valamilyen jegyzőkönyvet. Nem a cipőm miatt kértem kártérítést, csak szerettem volna elkerülni, hogy mással is előfordulhasson ilyesmi (rosszabb esetben nem cipővel, hanem lábbal...). A forgalmi irodában viszont csak lekezelően annyi visszajelzést kaptam, hogy "talán előbb kellene lelépni a lépcsőről". Sok ország több száz mozgólépcsőjén jártam már, de ilyen nem történt még velem, de nem is hallottam ilyesmiről. Végül megszántak, és kaptam pár befőttesgumit, amivel a mellékelt fotó alapján a lábamhoz tudtam rögzíteni a cipőfoszlányt (nem tudnék rá jobb szót használni, bár a befőttesgumis design valószínűleg pár divattervezőnek megindíthatja a fantáziáját), hogy ne mezítláb kelljen járnom a várost szombat este...

Később amúgy hallottam, hogy a másik vonal személyzete (akik segítettek nekem megtalálni a megfelelő forgalmi irodát) beszélték egymás közt, hogy az M3 vonalán bizony többször is volt hasonló (és azóta az interneten találtam mástól is panaszt erre - Gál Mihály írt erről a BKV Figyelő régi blogján, tőle kölcsönöztem a képet is http://bkvfigyelo.reblog.hu/balesetveszelyes-a-kossuth-teri-mozgolepcso). Feltételezem, hogy ez nem egyedi eset.

Javsaslom, hogy vizsgálják meg, hogy tényleg nem balesetveszélyesek-e a mozgólépcsők érkezésénél található konstrukciók, és tréningezzék a forgalmi iroda személyeztét, hogy legyenek kicsit együttérzőbben és tisztelettudóak (elvégre szolgáltatnak, ők nem egy hivatal!).

Várom megtisztelő válaszukat, és a megoldási javaslatot.

Üdvözlettel: Haris Gergely

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér 4

Hozzászólások

  • Haris Gergely lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0026269/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (22457)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Haris Gergely bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Boráros tér kijelzők

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére