Megoldatlan

félrevezető információhiány a BKK-automatákban

a BKK-automatákban több nyelv elérhető, ugyanakkor a fordítás slendriánsága miatt félrevezetett utasokat büntetnek meg. hallottam egy lengyel pár panaszát az ügyfélszolgálati irodában, akiket megbüntettek, mert metrószakaszjeggyel 5 megállót utaztak. Hiába érveltek, hogy az automatán nem szerepelt, hogy hány megállóig érvényes a jegy, az empatikus ügyintéző nem is értette, mi a bajuk, hisz angolul ez a jegytípus úgy van keírva, hogy rövid metrós utazásra érvényes, és ők nem röviden utaztak. Valaki gondolja végig, kérem, hogy aki most érkezik, és metrójegyet keres, honnan kéne tudnia, hogy nem ez az. vagy hogy 5 megálló sok, a 3 a kevés? milyen élménnyel távozik, aki vesz jegyet, mégis büntetést kap? Kérem, hogy azonnal ellenőrizzék és javítsák az automaták összes nyelvű szövegében a metrószakaszjegy leírását (annyit elárulok, hogy nem az angol az egyetlen, ahonnan hiányzik a 3 megálló leírása). És ha már úgyis javítanak a szövegen, kérem, kerüljön be a csoportos napijegy leírásába, hogy 1-5 fő utazására érvényes. Ennek az elhallgatása sem elegáns. Nem udvarias halogató választ kérek 30 nap múlva, hanem azt, hogy végre vizsgálják felül az automaták működését. Más csatornákon évek óta jelzem ezeket a BKK felé és semmi hatása nincs.

Probléma helyszíne
Budapest Kossuth Lajos u. 2a

Hozzászólások

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Bár ez a bejelentés marad megoldatlan, mert elég régi, de a teljesség kedvéért beszámolok róla, hogy a probléma nemrég megoldódott. :)
    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/57853/metroszakaszjegy
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Magyarul: itt ez nem fog megoldódni...
    Fogyasztóvédelem?
  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves BKK! Az automatákon vannak szövegek, amik félrevezetőek. Azt gondolja, hogy ha nekem megírja, hogy nézzem meg a honlapot, akkor segített a BKK több éves mulasztása miatt megbüntetett külföldi...
  • Konta Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Volt pofája ezt válaszolni?! A nevét persze nem merte aláírni...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020009/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (21263)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    A Bkk kihelyezett automatáinak többsége bár tud magyarul de alig érinthető normálisan a kezelő felület. Múlt hónapban kb. a 4.-ik automatán sikerült, az Arany J. utcai metrómegálló mellett este 15 per...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Bibor Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére