Megoldott

Futár kijelzőn nem jelenik meg a busz

Az NCA-480-as busz nem jelenik meg a Futár kijelzőn.

A Blaha Lujza terre úgy érkezett meg az NCA-480-as busz, hogy a Futár kijelzőn nem volt látható az érkezése. Szombat délután 2 óra körül járt arrafelé. Kérem legyenek szívesek javítani a futár berendezést, amennyiben telepítve van a buszon csak hibás lenne, vagy az egyéb hálózati problémát.

A bejelentés megoldásában résztvevők munkáját előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Blaha Lujza tér 3

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017612/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (20643)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bp Sentinel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére