Megoldott

Jászai Mari téri trolivégallomas Futár kijelző félig rossz

A végállomás Futár kijelzőjének egyike nem működik nehány hete

Probléma helyszíne
Budapest Budai Nagy Antal u. 3-5

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (18160)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Haris Gergely lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szabó Márton hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott, újra működik
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szabó Márton bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Busztábla felismerhetősége

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére