Megoldott

Rossz állapotú aknafedél

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025. 11. 12.

Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdon."

---------

Az aknafedél elvékonyodott, álk benne a víz. Kérem javítsák!

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Vasvári Pál u. 10

Hozzászólások

  • S. Sándor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Illetékes kollégáink javították a bejelentett hibát.

    Üdvözlettel:

    Radics Norbert
    senior menedzser
    Műszaki Szolgáltatások Igazgatóság

    D-Infrastruktúra Kft.
    1013 Budapest, Kriszt
    ...
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • D-Infrastruktúra Távközlési Kft. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Illetékes kollégáink hibajavításáig szíves türelmüket kérjük.

    Üdvözlöttel:

    Radics Norbert
    senior menedzser
    Műszaki Szolgáltatások Igazgatóság

    D-Infrastruktúra Kft.
    1013 Budapes
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: D-Infrastruktúra Távközlési Kft.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Vasvári Pál u. 13, 1061 Magyarország (47.50186412, 19.05997682, 16)"-ról "Budapest, Vasvári Pál u. 10, 1061 Hungary (47.50174032, 19.05997092, 18)"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "Az aknafedél elvékonyodott, álk benne a víz. Kérem javítsák!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025. 11. 12. Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdon." --------- Az aknafedél elvékonyodott, álk benne a víz. Kérem javítsák!"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Andris elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mellette egyvonalban már javított: Telekom
  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Rossz állapotú fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Király utca (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére