Megoldott

Olvashatatlan közlemény a Széll Kálmán téren

Széll Kálmán téri buszvégállomáson az egyik metrópótló megállójára felhívó papír beázott a menetrendtartóban, és nagyon nehezen olvasható.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Széll Kálmán tér 2002

Hozzászólások

  • Bardócz Csaba lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0006799/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (17945)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Cserélve.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Hajnal Arnold bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére