Válaszra vár

Sérült fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.12.11.

2CONNECT válasza:
„A bejelentett hiba nem társaságunk hatáskörébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.11.14.

BKK válasza:
„Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a BKK Zrt., , valamint a Budapest Közút Zrt. nem illetékes.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.06.18.

BDK válasza:
„Tisztelt Bejelentő!
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.06.13.

E.ON válasza:
„Az érintett elem nem képezi az Elosztói Engedélyes hálózatának részét. A felülvizsgálat alkalmával megállapítottuk, hogy a BDK üzemeltetése alatt áll, a fennálló hibát továbbítottuk feléjük.”

-----

A Westend előtt egy sérült fedlappár van ELMÜ felirattal. Kérem, cseréljék ki.

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Váci út 1

Hozzászólások

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Westend

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Westend"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A WestEndnél még nem volt.
  • 2Connect válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A bejelentett hiba nem társaságunk hatáskörébe tartozik.

    Üdvözlettel,

    Radics Norbert I Senior menedzser

    [A blue and black logo AI-generated content may be incorrect.]
    2Connect
    ...
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "2Connect"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0047483/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00171487

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Westend"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Westend

  • Westend nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Westend

  • Westend nem válaszolt 40 napon belül.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Westend

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Westend"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hib...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/184122/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100073719507

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az érintett elem nem képezi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Járókelő Barbara elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Rossz állapotú fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Király utca (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére