Megoldott

Szemetes és rongálódott villamos megálló

A 41-es villamos, Kőéberek nevű megállójának utasvárójának egyik üvege betört, és a szilánkok elborítják a megálló jó részét. Kérném a szilánkok összeszedését, és ha lehetséges az üveg helyreállítását.
Ugyan itt a megálló körül megint összegyűlt nagy mennyiségű szemét. Egy nagyobb szemét kupac található a megálló legelején, illetve a megálló mögötti terület is tele van sörös dobozokkal és egyéb hulladékkal. Kérném a terület megtisztítását, és esetlegesen a megálló elejére egy újabb szemetes kihelyezését hogy a jövőben remélhetőleg oda kerüljön a hulladék.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kánai út 4

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Sajnos a megálló mögötti fás terület továbbra is szemetes, de a bejelentésben jelölt szemét kupacot elszállították.
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0001146/2017

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (17117)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "XI. kerület Újbuda Önkormányzata"-ra.

  • BKM Budapesti Közművek FŐKERT válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzettek!

    Szeretném jelezni, hogy a tárgyi bejelentés nem Társaságunk hatáskörébe tartozik.
    Feltételezhetően a nevezett zöldterület kezelésével a helyi, azaz a XI. kerületi Önkormányzat fog...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Eszter! A BKK vagy FKF-nek ellehetne még küldeni a bejelentést? Mert a szemét a megálló körül még megtalálható, csak a JCDecaux-ra vonatkozó (sérült utasváró) lett megoldva. Előre is köszönöm.
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Bejelentő visszajelzése alapján.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon szépen köszönöm az üveg pótlását!
  • JCDecaux válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt címzett.

    Munkatársaink a tegnapi nap folyamán pótolták a váró kitört oldalüvegét.

    Péter SZABÓ
    Karbantartó

    JCDecaux
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "JCDecaux"-ra.

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Köztisztaság"-ról "Közösségi közlekedés"-ra.

  • Haris Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia András! Tudnál feltölteni képet a megállóról is, ahol láthatóan be van törve az üveg? Köszi!
  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés állapotát "Feldolgozás alatt"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére