Megoldott

Hiányzó kopórétegű aknafedél

FRISSÍTÉS: 2025.06.27.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területe állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az aknafedél javításáról gondoskodnak.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.12.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon. Esetleg BKK?”

-----

Kérem az illetékest, hogy a képen látható aknafedelet cserélni szíveskedjenek!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Kerepesi út 87

Hozzászólások

  • Fischer Péter lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a visszajelzést és a képeket!
    Amennyiben módodban áll kérünk, továbbra is küldj be fotókat a bejelentett ügyek állapotáról! Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon t...
  • Sweidan Omar hozzászólt a bejelentéshez.

    Megcsinálták, lezárható a bejelentés!
  • Sweidan Omar visszajelzésére vár.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.05.12. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon. Esetleg BKK?” ----- Kérem az illetékest, hogy a képen látható aknafedelet cserélni szíveskedjenek!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.06.27. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgált...

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0020322/2025

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00170265

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem az illetékest, hogy a képen látható aknafedelet cserélni szíveskedjenek!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.05.12. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon. Esetleg BKK?” ----- Kérem az illetékest, hogy a képen látható aknafedelet cserélni szíveskedjenek!"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Hiányzó kopórétegű aknafedél - Egyenes utcai ltp."-ról "Hiányzó kopórétegű aknafedél"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon. Esetleg BKK?
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Sweidan Omar bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Beszakadt csatornafedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Csaba
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Rongált tűzcsapajtó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)
    Margit híd, budai hídfő H (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére