Válaszra vár

Firkás szekrények

FRISSÍTÉS: 2025.11.15.

Bejelentő válasza:
„Továbbra is megoldára vár.”

-----

Az 1-es villamos Ajtósi Dürer sor megállója melletti szekrények össze vannak firkálva.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Hungária krt. 143

Hozzászólások

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés leírását "Az 1-es villamos Ajtósi Dürer sor megállója melletti szekrények össze vannak firkálva."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.11.15. Bejelentő válasza: „Továbbra is megoldára vár.” ----- Az 1-es villamos Ajtósi Dürer sor megállója melletti szekrények össze vannak firkálva."-ra.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is megoldára vár:
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0038666/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00169982

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjük el légyszi a BKK-nak is.
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Fazekas Samu elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis közmű

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hajnalka utca buszmegálló összefirkálva

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hajnalka utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Összefirkált padok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nyugati pályaudvar (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére