Megoldásra vár

Rongált szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.08.03.

A bejelentő észrevétele:
„Válasz hiányában kérnénk szépen újra beküldeni - valós probléma.
Köszönjük!”

-----

Jelzett helyszínen lévő közműszekrény firkás, rongált, graffitis.

Kérjük az Illetékest, hogy javítsa a közműszekrény állapotát!

Pontos helyszín:
47.51414690853492, 19.024314143762748

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Erdélyi János tér

Hozzászólások

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "Jelzett helyszínen lévő közműszekrény firkás, rongált, graffitis. Kérjük az Illetékest, hogy javítsa a közműszekrény állapotát! Pontos helyszín: 47.51414690853492, 19.024314143762748"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.08.03. A bejelentő észrevétele: „Válasz hiányában kérnénk szépen újra beküldeni - valós probléma...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Válasz hiányában kérnénk szépen újra beküldeni - valós probléma.
    Köszönjük!
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Járókelő Barbara elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Graffitis közmű

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: E.ON
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Graffiti

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pertl Gábor
    Illetékes: Egyéb illetékes
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére