Megoldott

Lógó kábelek a póznán

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.07.04.

E.ON válasza:
„A jelzett meghibásodás javítása nem a mi hatáskörünk.”

-----

Kábeldarabok lógnak a póznák, egy része rá van tekerve az oszlopra, egy része a földön lóg. Kérem eltávolítani. Köszi

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Széher út 14

Hozzászólások

  • R eni lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem élő kábeleket eltávolítottuk.
  • Magyar Telekom visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Széher út 16, 1021 Hungary (47.52216249, 18.98469509, 16)"-ról "Budapest, Széher út 14, 1021 Hungary (47.52197144, 18.98471906, 17)"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Kopott fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: VII Gábor
    Illetékes: Magyar Telekom
    Törökvész út (II. kerület)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Közepén hiányos fedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Gábor Áron utca (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányos fedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Gábor Áron utca (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére