Megoldott

Megdőlt fedlap

FRISSÍTÉS: 2025.08.08.

E.ON válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a jelzett meghibásodás javítása nem a mi hatáskörünk.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.09.

Budapest Közút válasza:
„A XIII. kerület, Lehel utca 2,a. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.08.

Invitech Kft. válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.”

-----

Tisztelt Illetékes!

A Lehel térnél a képen látható kisméretű fedlap megdőlt.
Kérem lehetőségük szerint javítani!

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Lehel u 2a

Hozzászólások

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0039349/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00167219

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az é...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Járókelő Andris elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Andris megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "E.ON"-ra.

  • Járókelő Andris megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. kerület, Lehel utca 2,a. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság
    e-mail: budapestko...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Máté!

    Bejelentését továbbítottuk az illetékes kollégáink felé.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmüket!

    Üdvözlettel:

    Czuppon Dávid
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma, Grafikus
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Graffitis közmű

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Beszakadt burkolat

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ady Endre út (XIX. kerület, Kispest)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Vízelvezető rács

    Beküldés ideje:
    Beküldte: N F
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek
    23800 (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére