Megoldatlan

Kilyukadt, megsüllyedt

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.09.12.

E.ON válasza:
„nem az ELMŰ Hálózati Kft. hatásköre”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.06.23.

FCSM Fővárosi Csatornázási Művek válasza:
„A megadott helyszínen található fedlap nem a közcsatornához tartozik, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.06.19.

IX. ker. Önkormányzata válasza:
„Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Önkormányzat nem folytat közműszolgáltatást, az érintett akna nem az Önkormányzat tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.09.

Budapest Közút válasza:
„A bejelentésben szereplő hiba nem tartozik a Társaságunk által üzemeltetett hálózathoz.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025. 04. 08.

Magyar Telekom válasza
"Nem Magyar Telekom tulajdon."

---------

FRISSÍTÉS: 2025.04.07.

One Magyarország Zrt. válasza:
„Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó alépítmény.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.03.

Invitech válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi. ”

-----

FRISSÍTÉS: 2025. 03. 24.

Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdon."

---------

Kilyukadt , megsüllyedt 1x1 fedlap a sarokhoz közel

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Vaskapu u. 30

Hozzászólások

  • Murzsicz-Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Kedves Bejelentőnk!
    A probléma megoldásában illetékes kiléte sajnos ismeretlen, ezért bejelentésedet "Megoldatlan" státusszal zárjuk.
    Köszönjük megértésed!
    A Járókelő csapatának nevében:
    Tar Julcsi
  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Egyéb illetékes"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "E.ON"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • FCSM Fővárosi Csatornázási Művek válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A megadott helyszínen található fedlap nem a közcsatornához tartozik, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.

    Tisztelettel:

    Fővárosi Csatornázási Művek
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    A tárgybani témában küldött bejelentés vonatkozásában az alábbiakról tájékoztatom.

    Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Önkormányzat nem folytat közműszolgáltatást,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • IX. kerület Ferencváros Önkormányzata nem válaszolt 40 napon belül.

  • Rozsáli Artúr elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Rozsáli Artúr megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • Rozsáli Artúr megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Magyar Telekom visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • 2Connect válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "2Connect"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Haller u. 7, 1096 Magyarország (47.47562693, 19.07426417, 16)"-ról "Budapest, Vaskapu u. 30, 1097 Hungary (47.47552563, 19.07358269, 18)"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Eldugult lefolyó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    Üllői út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldott
    8
    Megoldott
    8

    Tönkrement, botlásveszélyes fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    Zoltán utca (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére