Megoldott

Erősen erodált Pantel fedlap

FRISSÍTÉS: 2025.08.29.

MVM NET válasza:
„A bejelentésben szereplő fedlap nem az MVM NET Zrt. tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.08.22.

One válasza:
„a probléma nem a One Magyarország Zrt. hatáskörébe tartozik”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.21.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Cserét szeretnenk

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Ménesi út 26

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    Kicserélték,megoldott
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés nevét "Erősen erodált"-ról "Erősen erodált Pantel fedlap"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Erősen erodalt"-ról "Erősen erodált"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Invitech visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Partnerünk!

    Bejelentésüket továbbítottuk az illetékes kollégáink felé.

    Szíves visszajelzésükig türelmüket kérjük!

    Üdvözlettel,

    Zongor Zétény
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma
    ...
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    Pantel
  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    UPC feliratú
  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    Pxj rendszámos fotó máshová tartozik
  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    Pantel
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "PRO-M Zrt."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.08.22. One válasza: „a probléma nem a One Magyarország Zrt. hatáskörébe tartozik” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Cserét szeretnenk"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.08.29. MVM NET válasza: „A bejelentésben szereplő fedlap nem az MVM NET Zrt. tulajd...

  • PRO-M Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    E-NET-01244-2/2025

    Tisztelt Címzett!

    A bejelentésben szereplő fedlap nem az MVM NET Zrt. tulajdona.

    Üdvözlettel:

    Cselik Alíz
    műszaki működés támogató

    cselik.aliz@mvmnet.hu
    kozmu@mvmnet.hu
    Tel.: +
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: PRO-M Zrt.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "PRO-M Zrt."-ra.

  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Partnerünk!

    Továbbítottuk bejelentésüket a megfelelő csoportunknak.

    Üdvözlettel,

    Fercsák Marcell
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma, Grafikus tervezés látható Automatikusan ge
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Invitech"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Cserét szeretnenk"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.08.22. One válasza: „a probléma nem a One Magyarország Zrt. hatáskörébe tartozik” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    még nem jött válasz!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Cserét szeretnenk"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Cserét szeretnenk"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Baranyó Zoli elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Sándor Bárki bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányos fedlapok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Mányoki út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére