Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”
-----
Földbe süllyedő 2 fedlapos szekrény
Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Maglódi út 1
Ha megosztod, megoldod.
Hozzászólások
Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...egteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Ilia Gergő elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON
Ilia Gergő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.
Ilia Gergő megváltoztatta a bejelentés leírását "Földbe süllyedő 2 fedlapos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.17.
Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”
-----
Földbe süllyedő 2 fedlapos szekrény"-ra.
Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.
Kedves Bejelentő!
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz...
Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom
Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!
Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.
Hozzászólások
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz...