Megoldatlan

Hiányos közmű fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.03.12.

BUDAPEST KÖZÚT Zrt. válasza:
„A IX. kerület, Ferenc krt. 7. előtti járdán a hiányos, sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.11.

ONE válasza:
„nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó hiányos közmű fedlap.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.06.

Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Hiányos közmű fedlap ki is áll a járdából forgalmas helyen

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Ferenc krt. 7

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ez az e-mail címünk megszűnt, megkeresését továbbítottuk.
    Kérjük a jövőben megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail címre küldje meg részünkre.

    Köszönettel:
    ELMŰ Hálózati Kft,...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00165481 számú Bp. IX. ker. Ferenc krt. 7. sz. előtti közmű fedlap hibára vonatkozó bejelentésre tájékoztatom, hogy a Ferenc krt. a Fővárosi Önkorm...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.11. ONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó hiányos közmű fedlap.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.06. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Hiányos közmű fedlap ki is áll a járdából forgalmas helyen"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.12. BUDAPEST KÖZÚT Zrt. válasza: „...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A IX. kerület, Ferenc krt. 7. előtti járdán a hiányos, sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság
    e-mail: bud...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.06. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Hiányos közmű fedlap ki is áll a járdából forgalmas helyen"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.11. ONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó hiányos közmű fedlap.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.06. Telekom válasza: „Nem Magyar Tel...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Baranyó Zoli elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés leírását "Hiányos közmű fedlap ki is áll a járdából forgalmas helyen"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.06. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Hiányos közmű fedlap ki is áll a járdából forgalmas helyen"-ra.

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tönkrement fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Ferencváros pályaudvar (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tönkrement fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Ferencváros pályaudvar (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére