Megoldatlan

TV NETWORK fedlap kiáll a járdából

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.07.27.

XIII.Önkormányzat válasza:
„Tisztelt Bejelentő!

Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megvizsgálta a helyszínt és visszajelezte, hogy március elején helyszíni szemlét tartottak és egyértelműen megállapítható volt, hogy a Pannónia utca 45. címen az elektromos vezetékhálózaton a járda bontásával járó, üzemzavar elhárítási munkát végeztek. Erre tekintettel felszólították az ELMŰ-t a járda szakszerű helyreállítására, a terület takarítására, valamint a sitt elszállítására. A bejelentésben szereplő repedt fedlap valóban nem az ELMŰ hálózat részre, de az az ELMŰ kivitelezés következtében sérült meg. Azóta többször megkeresték az ELMŰ Hálózati Kft-t és felszólították, hogy a járda szakszerű helyreállításáról és a fedlap javításáról haladéktalanul intézkedjenek.

Köszönöm, hogy figyel lakókörnyezetére és segíti munkánkat.

Karácsonyi Magdolna
aljegyző
POLGÁRMESTERI HIVATAL”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.22.

ONE válasza:
„Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem a fedlapok vannak kiemelkedve, hanem a járda van megsüllyedve. Javasoljuk, hogy az illetékes Önkormányzat felé jelezzék a problémát”

-----

TV NETWORK fedlap kiáll a járdából

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Pannónia u. 45

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIII. kerület Önkormányzata"-ról "E.ON"-ra.

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.05.22. ONE válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem a fedlapok vannak kiemelkedve, hanem a járda van megsüllyedve. Javasoljuk, hogy az illetékes Önkormányzat felé jelezzék a problémát” ----- TV NETWORK fedlap kiáll a járdából"-ról "FRISSÍT...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megvizsgálta a helyszínt és visszajelezte, hogy március elején helyszíni szemlét tartottak és egyértelműen megállapítható volt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerület Önkormányzata

  • XIII. kerület Önkormányzata nem válaszolt 40 napon belül.

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerület Önkormányzata

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "XIII. kerület Önkormányzata"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "TV NETWORK fedlap kiáll a járdából"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.05.22. ONE válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem a fedlapok vannak kiemelkedve, hanem a járda van megsüllyedve. Javasoljuk, hogy az illetékes Önkormányzat felé jelezzék a problémát” ----- TV NETWORK f...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • 2Connect nem válaszolt 40 napon belül.

  • 2Connect visszaigazolta az üzenet beérkezését.


    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb illetékes"-ról "2Connect"-ra.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes

  • Egyéb illetékes nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére