Megoldatlan

Erősen szennyezett megálló

FRISSÍTÉS: 2025.07.14.

Bejelentő visszajelzése:
„Ugyanolyan mocskos a megálló teljes peronja, mint amilyen februárban volt. Itt is folyamatos, magasnyomású, vegyszeres takarításra lenne szükség, mint az 1-3-as villamosok vonalán, amit a BKK/BKV ott sem végeztet el.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.30.

BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a villamosmegálló általános tisztasága megfelelő.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.01.

A bejelentő válasza:
„Azért mert évente egyszer ki van takarítva a megálló, még nem lesz tiszta az év 364 napjában. A megálló peronja VASTAG koszréteg alatt senyved. Legyenek szívesek felszólítani a BKV-t a takarításra, amennyiben Önöknek tényleg szempont az utaskomfort.
További képeket csatoltam.”

-----

Kérem, rövid határidővel legyenek szívesek kitakarítani a budai irányú Astoria villamosmegálló peronját, különösképp az utasvárón belüli területet. Nehéz megmondani hány rétegben és mi minden rakódott itt le, de a látvány nem ide való.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Károly krt. 4

Hozzászólások

  • Fischer Péter lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A tisztítás minőségi elvárásai eltérőek a bejelentő és a BKK között.
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tehát nem kíván a BKK mint megrendelő fellépni a BKV-val szemben. Ez így sajnos megoldatlan.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0007480/2025

    JAROKELO-BUDAPEST-00164849

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy fenntartják korábbi válas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.07.14. BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a villamosmegálló általános tisztasága megfelelő.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.01. A bejelentő válasza: „Azért mert évente egyszer ki van takarít...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.01. A bejelentő válasza: „Azért mert évente egyszer ki van takarítva a megálló, még nem lesz tiszta az év 364 napjában. A megálló peronja VASTAG koszréteg alatt senyved. Legyenek szívesek felszólítani a BKV-t a takarításra, amennyiben Önöknek tényleg szempont az utaskomfort. További képeket csato...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Ugyanolyan mocskos a megálló teljes peronja, mint amilyen februárban volt. Itt is folyamatos, magasnyomású, vegyszeres takarításra lenne szükség, mint az 1-3-as villamosok vonalán, amit a BKK/BKV ott...
  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0007480/2025

    JAROKELO-BUDAPEST-00164849

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a villamosmegálló általán...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem, rövid határidővel legyenek szívesek kitakarítani a budai irányú Astoria villamosmegálló peronját, különösképp az utasvárón belüli területet. Nehéz megmondani hány rétegben és mi minden rakódott itt le, de a látvány nem ide való. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.01. A bejelentő válasza: „Az...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjétek légyszi vissza a BKK-nak, mert egyáltalán nem írták azt, hogy ezt belátható időn belül takarítani fogják. Köszi!
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!
    Azért mert évente egyszer ki van takarítva a megálló, még nem lesz tiszta az év 364 napjában. A megálló peronja VASTAG koszréteg alatt senyved. Legyenek szívesek felszólítani a BKV-t a t...
  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0007480/2025

    budapest@jarokelo.hu

    JAROKELO-BUDAPEST-00164849

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az illetékes...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Telematricázott, graffitizett metrólejárat

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kossuth Lajos utca (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Erdei csótányok az M4 metrón

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szent Gellért tér - Műegyetem M (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére