Erősen szennyezett megálló
FRISSÍTÉS: 2025.07.14.
Bejelentő visszajelzése:
„Ugyanolyan mocskos a megálló teljes peronja, mint amilyen februárban volt. Itt is folyamatos, magasnyomású, vegyszeres takarításra lenne szükség, mint az 1-3-as villamosok vonalán, amit a BKK/BKV ott sem végeztet el.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.04.30.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a villamosmegálló általános tisztasága megfelelő.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.04.01.
A bejelentő válasza:
„Azért mert évente egyszer ki van takarítva a megálló, még nem lesz tiszta az év 364 napjában. A megálló peronja VASTAG koszréteg alatt senyved. Legyenek szívesek felszólítani a BKV-t a takarításra, amennyiben Önöknek tényleg szempont az utaskomfort.
További képeket csatoltam.”
-----
Kérem, rövid határidővel legyenek szívesek kitakarítani a budai irányú Astoria villamosmegálló peronját, különösképp az utasvárón belüli területet. Nehéz megmondani hány rétegben és mi minden rakódott itt le, de a látvány nem ide való.
Köszönöm!
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0007480/2025
JAROKELO-BUDAPEST-00164849
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy fenntartják korábbi válas...
Ügyszám: 0038/0007480/2025
JAROKELO-BUDAPEST-00164849
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a villamosmegálló általán...
Azért mert évente egyszer ki van takarítva a megálló, még nem lesz tiszta az év 364 napjában. A megálló peronja VASTAG koszréteg alatt senyved. Legyenek szívesek felszólítani a BKV-t a t...
Ügyszám: 0038/0007480/2025
budapest@jarokelo.hu
JAROKELO-BUDAPEST-00164849
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az illetékes...