Megerősítésre vár

Nem működik a lift

FRISSÍTÉS: 2025.05.07.

Bejelentő kérdése:
„Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült-e a megfelelő MÁV leányvállalatnak továbbítaniuk az adatkérésemet? Mert eddig csak az derült ki, hogy ki nem adatgazda..”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.07.

MÁV válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a 164685 sz. ügyet közérdekű adatigénylésént kezeljük, ennek okán ügyfélszolgálatunk nem illetékes. Munkatársainknak továbbítottuk az ügyet akik közvetlenül fogják megválaszolni azt Önök felé.

Türelmüket köszönjük.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.18.

A MÁV válasza:
"Hivatkozással a lent megjelölt adatigénylésében foglaltakra, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: "Infotv.") 29. § (1) bekezdése alapján szíves tájékoztatására jelezzük az alábbiakat.

Az Infotv. 3. § 9. pontja értelmében adatkezelő "az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely - törvényben vagy az Európai Unió kötelező jogi aktusában meghatározott keretek között - önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja."

A fentiek alapján szíves tájékoztatására közöljük, hogy Társaságunk nem tekinthető az Infotv. 3. § 9. pontja szerinti adatkezelő szervnek.

Tájékoztatjuk, hogy az Infotv. 31. § és 52. § rendelkezései szerint van lehetősége az adatszolgáltatással kapcsolatban jogorvoslattal élni."

-----

Tisztelt MÁV!
Közérdekű bejelentésemet egyúttal legyenek szívesek közérdekű adatigénylésnek is tekinteni. Ennek értelmében kérem, küldjék meg részemre, hogy Pestszentlőrinc vasútállomás melletti gyalogos felüljáró L1 és L2 jelzésű liftjei
1. dátum szerint mióta nem működnek,
2. miért nem működnek,
3. mit tett az üzemeltető, hogy a hiba elháruljon,
4. a liftek felújítására vonatkozóan mikor és milyen árajánlatokat kért be és kapott,
5. mikor várható a lliftek ismételt üzembehelyezése,
6. és jelenleg milyen akadálymentes alternatívát nyújt a MÁV a Felsőcsatári út irányából érkező utasok számára a vasútállomás megközelítésére.
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre, Felsőcsatári gyalogos felüljáró

Hozzászólások

  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "----- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. Bejelentő kérdése: „Tisztelt Ügyfélszolgálat! Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült-e a megfelelő MÁV leányvállalatnak továbbítaniuk az adatkérésemet? Mert eddig csak az derült ki, hogy ki nem adatgazda..” -------------- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. MÁV válasza: „Tájékoztatjuk, ...

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Adatigénylő!

    Hivatkozással a lent megjelölt adatigénylésében foglaltakra, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: „In
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A 164685 sz. ügyük kapcsán a csatolt állásfoglalást adta munkatársunk.

    Nincsen sajnos újabb infomációnk az ügy kapcsán.

    Megértésüket köszönjük.

    Üdvözlettel:

    Inovay János
    ügyfél
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "----- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. Bejelentő kérdése: „Tisztelt Ügyfélszolgálat! Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült-e a megfelelő MÁV leányvállalatnak továbbítaniuk az adatkérésemet? Mert eddig csak az derült ki, hogy ki nem adatgazda..” -------------- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. MÁV válasza: „Tájékoz...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "----- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. Bejelentő kérdése: „Tisztelt Ügyfélszolgálat! Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült-e a megfelelő MÁV leányvállalatnak továbbítaniuk az adatkérésemet? Mert eddig csak az derült ki, hogy ki nem adatgazda..” -------------- FRISSÍTÉS: 2025.05.07. XY válasza: „” ----- ...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt MÁV! Közérdekű bejelentésemet egyúttal legyenek szívesek közérdekű adatigénylésnek is tekinteni. Ennek értelmében kérem, küldjék meg részemre, hogy Pestszentlőrinc vasútállomás melletti gyalogos felüljáró L1 és L2 jelzésű liftjei 1. dátum szerint mióta nem működnek, 2. miért nem műk...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!
    Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült-e a megfelelő MÁV leányvállalatnak továbbítaniuk az adatkérésemet? Mert eddig csak az derült ki, hogy ki nem adatgazda...
  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Tájékoztatjuk, hogy a 164685 sz. ügyet közérdekű adatigénylésént kezeljük, ennek okán ügyfélszolgálatunk nem illetékes. Munkatársainknak továbbítottuk az ügyet akik közvetlenül fog
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • MÁV Zrt. nem válaszolt 40 napon belül.

  • MÁV Zrt. visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Adatigénylő!

    Hivatkozással a lent megjelölt adatigénylésében foglaltakra, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: "In
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Kollégáink visszajelzését továbbítjuk amint megérkezik.

    Üdvözlettel,

    János

    From: MÁV Személyszállítási Zrt. (eszrevetel@mavcsoport.hu)
    Sent: Wednesday, February 26, 2025 3:04 PM
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 164685 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült észrevételt a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Pályaműködtetési Zrt. illetékes szervezeti egysége rés
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Kidőlt fa – Hárshegy

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Pilisi Parkerdő
    Hárshegyi körút (II. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Eltűnt taktilis jelek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: Városliget Zrt.
    Olof Palme sétány (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Hangjelző készülék hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    Kelenföld vasútállomás M (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére