Válaszra vár

Összefirkált villamosszekrény

FRISSÍTÉS: 2025.02.20.

E.ON válasza:
„Bejelentésben szereplő címen található elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságcsoportunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.14.

Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Takarítani kellene, hogy ne így nézzen ki.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Orczy tér (Baross kocsiszín)

Hozzászólások

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.02.14. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Takarítani kellene, hogy ne így nézzen ki."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.02.20. E.ON válasza: „Bejelentésben szereplő címen található elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságcsoportunk tulajdona.” ----- FRISSÍTÉS: 2025....

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/52776/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100072631833

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Bejelentésben szereplő címen
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Takarítani kellene, hogy ne így nézzen ki."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.02.14. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Takarítani kellene, hogy ne így nézzen ki."-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Graffitis az új tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: Budapest Közút
    Juhász Gyula utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Megrongált tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: Budapest Közút
    Műegyetem rakpart (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére