Megoldott

Sérült fülke

FRISSÍTÉS: 2025.03.22.

Egy Felhasználónk visszajelzése:
„Az egyik üveglapja most is hiányzik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.19.

A Telekom válasza:
„Javítás megtörtént.”

-----

Kérem a Telekom értesítélét az üvegtábla visszahelyezése miatt.
Stefánia, Thököly sarok.
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Stefánia út 32

Hozzászólások

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Tényleg rendben van most már:
  • S. Sándor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Az egyik üveglapja most is hiányzik.
  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Tamás Géza bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére