Megoldott

Egy nagyon balesetveszélyes aknafedél

FRISSÍTÉS: 2025.03.05.

ELMŰ válasza:
„Bejelentésben szereplő fedlapot nem Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.28.

Invitech Kft válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.26.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.14.

One válasza:
„Szeretnénk tájékoztatni, hogy a "JAROKELO-BUDAPEST- 00161167" iktatószám alatt nyilvántartott ügyben jelzett (1101 Budapest Pongrácz út 189) fedlap nem Társaságunk tulajdona. ”

-----

FRISSÍTÉS: 2025. 01. 07.

BUDAPEST KÖZÚT Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság válasza:
"A X. kerület, Pongrácz út 189. előtti padkában a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti."

---------

Egy nagyon balesetveszélyes aknafedél! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon a probléma megoldásáról! Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Pongrácz út 189

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008890/2025

    budapest@jarokelo.hu

    JAROKELO-BUDAPEST-00161167

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. arról tájéko...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Imre lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük
  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    Tiszteletem kettő három bejelentés és egy kettő év után megoldották a problémát! Köszönöm!
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/69933/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100072777809

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Bejelentésben szereplő fedla
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "E.ON"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Forgalomtechnika"-ról "Közművek"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Máté!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáink felé.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmüket!

    Üdvözlettel:

    Czuppon Dávid
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma, Grafikus te
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Akadálymentesítés"-ról "Forgalomtechnika"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Pongrácz út 189, 1101 Magyarország (47.50069910, 19.11364146, 22)"-ról "Budapest, Pongrácz út 189, 1101 Hungary (47.50053282, 19.11383037, 18)"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "2Connect"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A X. kerület, Pongrácz út 189. előtti padkában a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság
    e-mail: budapest...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Tordai Richárd bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére