Megoldott

Lyuk az elvékonyodott aknafedőn

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025. 01. 07.

ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
"A bejelentésben szereplő aknafedél nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."

---------

FRISSÍTÉS: 2024.12.30.

Vodafone válasza:
„...nem Társaságunk tulajdona”

-----

A képen látható aknafedőn nagy lyuk van, a fedlap el van vékonyodva, az aknában már sok a szemét. Vodafone/upc aknafedőkkel van egy vonalban.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Hungária krt. 120

Hozzászólások

  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Magyar Telekom visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/2749/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100072037180

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A bejelentésben szereplő akna
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Urbán Alexandra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Urbán Alexandra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Urbán Alexandra megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "E.ON"-ra.

  • Urbán Alexandra megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére