Egyetlen és legrégebbi típusú REpont a lakótelepen
FRISSÍTÉS: 2025.02.11.
Bejelentő visszajelzése:
„Köszönöm válaszát!
Amikre most sem válaszolt:
Tekintve, hogy a Leányka utcai lakótelep jelentős sugarában EGYETLEN REpont van, önmagában már ez rendkívül nyugtalanító, ráadásul ósdi, nem megbízható és sokszor van üzemen kívül a készülék, emellett csakis az üzlet nyitvatartási idejében érhető el!
Ezzel kapcsolatos problémák megoldásának érdekében a kérdéseim a következőek:
Mikor lesz kihelyezve modernebb készülék?
Hol lesz kihelyezve további készülék?
Mikor lesz kihelyezve további készülék?
Ezek a készülékek mikor lesznek elérhetőek 0–24h?
A kedvezőbb jövőkép csakis ezekkel a lépésekkel képzelhetők el, nem pedig a kézi visszaváltás lehetőségével.
Tekintve, hogy ez egy lakótelep egyetlen REpontja, azaz a közelben kizárólagos visszaváltópont és gyakori esetekben (akár egész hétvégén) nem működik, ez összességében már igen-igen nyugtalanító állapot!”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.02.06.
Bejelentő visszajelzése:
„Köszönöm válaszát! Már ott is írtam, de nem kaptam választ! Ragaszkodom a transzparenciához. Kérem szíves tájékoztatását!”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.02.06.
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat válasza:
„Arról tudom tájékoztatni, hogy az Ügyfél, aki Önöket megkereste, írjon e-mailt az info@mohu.hu-ra, itt fogjuk tudni kezelni a panaszát.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.01.31.
Bejelentő visszajelzése:
„Valaszát nagyon köszönöm!
Így kezdi azt, amely szerint:
"...a 1221 Budapest Leányka utca 13.szám alatti visszaváltó automata folyamatosan üzemel."
Alapvető oka a bejelentésemnek az, hogy nem üzemel folyamatosan és olyannyira nincs így, hogy ez heti szintű problémákat okoz!
Így folytatja:
"A visszaváltó automata bővítését,cseréjét minden esetben az üzletnek szükséges írásban jeleznie az info@mohu.hu e-mail címre."
Ezt most is így teszem, immáron harmadik alkalommal!
Továbbá:
"Az üzlet személyzete gondoskodik az automata folyamatos hiba nélküli működtetéséről és tartja a kapcsolatot a gyártóval a részükre megadott telefonszámokon."
Á folyamatos hiba nélküli működtetés NEM biztosított, állítása NEM VALÓS! Ezért is fordultam bejelentésemmel a megoldás irányába!
Amikre most sem válaszolt:
Tekintve, hogy a Leányka utcai lakótelep jelentős sugarában EGYETLEN REpont van, önmagában már ez rendkívül nyugtalanító, ráadásul ósdi, nem megbízható és sokszor van üzemen kívül a készülék, emellett csakis az üzlet nyitvatartási idejében érhető el!
Ezzel kapcsolatos problémák megoldásának érdekében a kérdéseim a következőek:
Mikor lesz kihelyezve modernebb készülék?
Hol lesz kihelyezve további készülék?
Mikor lesz kihelyezve további készülék?
Ezek a készülékek mikor lesznek elérhetőek 0–24h?
A kedvezőbb jövőkép csakis ezekkel a lépésekkel képzelhetők el, nem pedig a kézi visszaváltás lehetőségével.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.01.22.
Bejelentő visszajelzése:
„Köszönöm válaszát! Sajnos félreértette a bejelentést, a kézi visszaváltás nem a megfelelő opció, senki számára, főleg nem pozitív jövőkép. Tájékoztatását kérem és megoldását egy kedvezőbb jövőkép tekintetében, mert a jelenlegi sajnos nagyon nem optimális állapot!
Tekintve, hogy a Leányka utcai lakótelepen egyetlen REpont van, önmagában már ez rendkívül nyugtalanító!
Mikor lesz kihelyezve modernebb készülék?
Hol lesz kihelyezve további készülék?
Mikor lesz kihelyezve további készülék?
Ezek mikor lesznek elérhetőek 0–24h?
A kedvezőbb jövőkép ezekkel a lépésekkel képzelhető el, nem pedig a kézi visszaváltás lehetőségével.”
-----
Tisztelt BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság!
A 1221 Budapest, Leányka utca 13. szám alatt lévő REpont, ami egy CBA bolt bejáratán belül helyezkedik el sokszor nem üzemel, korlátozott a hozzáférése (nyitvatartás) és technikailag is a legrégibb típusnak mondható. Tekintve, hogy ez egy lakótelep egyetlen REpontja, azaz a közelben kizárólagos visszaváltópont és gyakori esetekben (akár egész hétvégén) nem működik, ez összességében már igen-igen nyugtalanító állapot!
Tájékoztatását kérem és megoldását egy kedvezőbb jövőkép tekintetében!
Válaszát és munkáját előre is nagyon köszönöm!

Hozzászólások
Ragaszkodom a transzparenciához.
Elképesztő ez a szándékos (?) meg nem értés és ez a kizárólag mohu-t minősíti.
Közvetlenül is me...
Amikre most sem válaszolt:
Tekintve, hogy a Leányka utcai lakótelep jelentős sugarában EGYETLEN REpont van, önmagában már ez rendkívül nyugtalanító, ráadásul ósdi, nem megbízható é...
A jelzett boltra vonatkozó panaszát továbbítottuk illetékes szakterületünk felé, akik felveszik a kapcsolatot az említett üzlettel.
A csatolt e-mailezésben nem találtuk a vásárló...
Már ott is írtam, de nem kaptam választ!
Ragaszkodom a transzparenciához.
Kérem szíves tájékoztatását!
Köszönjük megkeresését!
Arról tudom tájékoztatni, hogy az Ügyfél, aki Önöket megkereste, írjon e-mailt az info@mohu.hu-ra, itt fogjuk tudni kezelni a panaszát.
Üdvözlettel,
Kasz...
Így kezdi azt, amely szerint:
"...a 1221 Budapest Leányka utca 13.szám alatti visszaváltó automata folyamatosan üzemel."
Alapvető oka a bejelentésemnek az, hogy nem üzemel...
Köszönjük megkeresésüket.
Az illetékes szakterületünk azt a tájékoztatást adta,hogy a 1221 Budapest Leányka utca 13.szám alatti visszaváltó automata folyamatosan üzemel.
A visszavá...
Sajnos félreértette a bejelentést, a kézi visszaváltás nem a megfelelő opció, senki számára, főleg nem pozitív jövőkép.
Tájékoztatását kérem és megoldását egy kedvezőbb jövőkép teki...
Amennyiben a gépek nem üzemelnek (meghibásodnak) az üzletnek kell felkeresnie a gyártót, addig ameddig a gépi visszaváltás nem lehetséges a palackokat kézi visszaváltással kell át...
Köszönjük megkeresését!
Illetékes osztályunk felé továbbítottuk kérését, a válaszukig szíves türelmét kérjük!
Üdvözlettel,
Luca
MOHU Üzleti Ügyfélszolgálat
--------------- Ered...