Megoldott

Graffitis utasváró

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.05.13.

MÁV válasza:
„A 159239 sz. ügy BKK illetékesség.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.08.

BKM Budapesti Közművek válasza:
„A villamosmegállók takarítását, graffitimentesítését nem Társaságunk végzi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.13.

Bejelentő visszajelzése:
„2025.04.10-én készítettem a képeket. Hihetetlen, hogy 5 hónapja nem intézkedett az illetékes.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.03.

Bejelentő visszajelzése:
„Továbbra is graffitis, ráadásul a szemközti utasváró szintén firkált, kérem egyúttal azt is tisztítsák meg.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.26.

BKK válasza:
„a BKV Zrt. állásfoglalásában megerősítette, hogy az érintett utasváró üzemeltetése nem tartozik a Társaság illetékességébe”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.27.

JCDecaux Hungary Zrt. válasza:
„Az említett utasváró nem társaságunk kezelésébe tartozik.”

-----

A Kelenföld Vasútállomás villamosmegálló utasvárója nagyon graffitis.
Kérem az Illetékes céget az utasváró szennyezett felületeinek megtisztítására.
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás M

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az Illetékes válasza alapján.
  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0003475/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159239

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az üzemeltető cserélte a váró üveg...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő !

    A 159239 sz. ügy BKK illetékesség.

    Üdvözlettel:
    Inovay János
    ügyfélszolgálati szakértő

    [logo-min]
    MÁV-START Zrt.
    Személyszállítási Szolgáltatásfelügyeleti Igazgatóság
    Ügyfélszolgálat
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 159239 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült észrevételt a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Pályaműködtetési Zrt. illetékes szervezeti egysége rés
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek"-ról "MÁV Zrt."-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BKM Budapesti Közművek (Budaörs) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    A villamosmegállók takarítását, graffitimentesítését nem Társaságunk végzi.

    Tisztelettel: Budapesti Közművek

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/159239/graffitis-utasvaro/hivatal
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "BKM Budapesti Közművek"-ra.

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    2025 májusától ismét az eredeti végállomásig közlekednek a villamosok, elkészült a pálya felújítása. Az üvegezett fedett várók viszont maradtak november óta ugyanolyan firkásak.
  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    2025.04.10-én készítettem a képeket. Hihetetlen, hogy 5 hónapja nem intézkedett az illetékes.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is graffitis, ráadásul a szemközti utasváró szintén firkált, kérem egyúttal azt is tisztítsák meg.
  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez egy automata üzenet, szóval a bejelentés még válaszra vár, nem megoldásra.
  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy levelét az FPH_KOZP- 520518 /2025-es érkeztetőszámon továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisztelettel:

    [cid:image00
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0003475/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159239

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában megerősítette, hogy az ér...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Publimont"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "Publimont"-ra.

  • JCDecaux Hungary Zrt.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő,
    az említett utasváró nem társaságunk kezelésébe tartozik.
    Üdvözlettel:
    Ádám GALAMBOS
    Supervisor
    JCDecaux - Műszak | Technical
    24 Gubacsi street – 1097 Budapest – Hungary
    Mobile :...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • JCDecaux nem válaszolt 40 napon belül.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Graffitizott BKK szekrény

    Beküldés ideje:
    Beküldte: M. Demjén
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bartók Béla út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Összefirkált megálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Örs vezér tere M+H (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére