Válaszra vár

Erősen erodált fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.09.02.

E.ON válasza:
„Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.28.

Bp Közút válasza:
„A XI. kerület, Villányi út 74-76. előtti járdán (Alsóhegy u.-nál) a sérült, kopott fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.27.

Magyar Telekom válasza:
„Helyszínen ellenőriztük, nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Mintha lyukas is lenne.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Alsóhegy utca

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    "Kedves Bejelentőnk!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet ""Megoldatlanként"" zárjuk le, mert má
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: AH Infrastruktúra Zrt.

  • AH Infrastruktúra Zrt. nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: AH Infrastruktúra Zrt.

  • AH Infrastruktúra Zrt. nem válaszolt 40 napon belül.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: AH Infrastruktúra Zrt.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "AH Infrastruktúra Zrt."-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.28. Bp Közút válasza: „A XI. kerület, Villányi út 74-76. előtti járdán (Alsóhegy u.-nál) a sérült, kopott fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.27. Magyar Telekom válasza: „Helyszínen ellenőriztük, nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Mintha lyukas is lenne."-ró...

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.27. Magyar Telekom válasza: „Helyszínen ellenőriztük, nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Mintha lyukas is lenne."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.28. Bp Közút válasza: „A XI. kerület, Villányi út 74-76. előtti járdán (Alsóhegy u.-nál) a sérült, kopott fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.” ----...

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XI. kerület, Villányi út 74-76. előtti járdán (Alsóhegy u.-nál) a sérült, kopott fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Ig...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Mintha lyukas is lenne."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.27. Magyar Telekom válasza: „Helyszínen ellenőriztük, nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Mintha lyukas is lenne."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Helyszínen ellenőriztük, nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    amennyiben lehetséges kérem az újraküldését!
  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Telekom a hálózati elemeit – köztük a fedlapokat, elosztószekrényeket - rendszeresen karbantartatja, és szükség szerint felújíttatja. Minden évben felméreti az eszközök, alépítmények állapotá...
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányos fedlapok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Mányoki út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére