Érthetetlen sebességkorlátozás, zavaros táblázás
A Szerémi úton a Lágymányosi hídra felfelé a Dombóvári út után van egy 30-as sebességkorlátozás és egy veszélyes útkanyarulat tábla. Építkezés, beláthatatlan kanyar, egy sáv. Érthető, jogos táblázás. Ami nem érthető, hogy ennek mikor van vége és miért ilyen hosszú.
Ha a második képen bekarikázott elsőbbségadás+kötelező haladási irány tábla páros szerint kereszteződésnek minősül az építkezésről kihajtás, akkor addig. Ami 400 méter. Ez kb. 1 buszmegállónyi táv, bár ez sem rövid, de még elfogadható.
Ha csak a következő korlátozó tábla oldja a 30-as limitet, akkor az már 750 méter. Amennyiben ez a verzió a nyerő, akkor eléggé érthetetlen 30-as korlátozás hossza. Az 50-es tábla utáni 200 méteres rész pont ugyanolyan lezárás, mint előtte. Semmi sem indokolja 750 méterre lefogni a forgalmat úgy, hogy eleve csak 1 sáv járható. Ez durva átbocsájzóképesség csökkenés.
Legyenek szívesek egyértelműsíteni a sebességkorlátozás végét, és átgondolni annak hosszát.
Hozzászólások
A Budapest Közút tájékoztatása alapján a jelzett munkavégzés kiemelt állami beruházáshoz kapcsolódik, így nincs érdemi ráhatásuk a munkák organizálására.
További kérdéseid feltételéhez ajánljuk...
A 00157970-es számú megkeresésre az alábbi választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő !
A vasúti beruházás keretében jelenleg két munkaterület van a Szerémi út folytatásában a Rákóczi...