Megoldatlan

Kiálló fedlap

FRISSÍTÉS: 2025. 02. 24.

ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
"A bejelentésben szereplő aknafedél nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."

---------

FRISSÍTÉS: 2025.01.10.

TraffiCOM Kft válasza:
„Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett alépítmény üzemzavart megvizsgáltuk, a jelzett műtárgy nem a TraffiCOM Kft.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.09

INVITECH válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.13.

A Budapest Közút válasza:
„Az IX. kerület, Fővám tér 13-15. előtti járdán a kiálló fedlapokat nem a Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.12.

Magyar Telekom válasza:
„Kollégáink a helyszínen megvizsgálták, nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Tisztelt Illetékes!
A Corvinus Egyetem C épülete előtt a képen látható fedlappár középen megemelkedett.
Kérem lehetőségük szerint szintbe emelni.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Fővám tér 13-15

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapesti Corvinus Egyetem

  • Budapesti Corvinus Egyetem nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapesti Corvinus Egyetem

  • Budapesti Corvinus Egyetem nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapesti Corvinus Egyetem

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapesti Corvinus Egyetem"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Fővám tér 13-15, 1093 Magyarország (47.48485190, 19.06038783, 16)"-ról "Budapest, Fővám tér 13-15, 1093 Hungary (47.4847873, 19.0603156, 18)"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/57774/2025/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100072679928

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A bejelentésben szereplő akn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "E.ON"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Bejelentő!
     
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi.
  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem jött visszajelzés
  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáinknak.
    Visszajelzésükig szíves türelmüket kérjük!

    Üdvözlettel,

    Kátai Norbert
    IT Helpdesk
    Servicedesk Operator

    Invitech
    +36 80 88 00
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Invitech"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az IX. kerület, Fővám tér 13-15. előtti járdán a kiálló fedlapokat nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság
    e-mail: budapest...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kollégáink a helyszínen megvizsgálták, nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére