Megoldatlan

Piszkos aluljáró

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.11.21.

Járókelő hozzászólása:
„Az ügyet továbbítani lehetne a főváros felé is, hogy megfontolnák-e ultrahangos madárriasztó telepítését a térre, valamint kitehetnének galambetetést tiltó táblákat is.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.10.28.

Budapesti Közművek FKF Köztisztasági Divízió válasza:
"Munkatársaink a Boráros téri aluljáró száraz takarítását napi szinten elvégzik, azonban egyes területeken az ott tartózkodók nehezítik a takarítást. A galambok általi szennyezés megakadályozásban nem tudunk fellépni."

-----

Általános tapasztalatom, hogy nagyon piszkos a Boráros téri aluljáró. A problémára szeretném felhívni a figyelmet és kérni, hogy takarítsanak gyakrabban, illetve tegyenek lépéseket a galambrajok beköltözése ellen.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Budapest

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az Óz hozzászólt a bejelentéshez.

    Mi van a galambokkal?
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy levelét az FPH_KOZP- 930800/2024-es érkeztetőszámon továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisztelettel:

    [cid:image001
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.21. Budapesti Közművek FKF Köztisztasági Divízió válasza: "Munkatársaink a Boráros téri aluljáró száraz takarítását napi szinten elvégzik, azonban egyes területeken az ott tartózkodók nehezítik a takarítást. A galambok általi szennyezés megakadályozásban nem tudunk fellépni." ----- Ál...

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "Általános tapasztalatom, hogy nagyon piszkos a Boráros téri aluljáró. A problémára szeretném felhívni a figyelmet és kérni, hogy takarítsanak gyakrabban, illetve tegyenek lépéseket a galambrajok beköltözése ellen."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.11.21. Budapesti Közművek FKF Köztisztasági Divízió válasza: "Munkatársa...

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ügyet továbbítani lehetne a főváros felé is, hogy megfontolnák-e ultrahangos madárriasztó telepítését a térre, valamint kitehetnének galambetetést tiltó táblákat is.
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "piszkos aluljáró"-ról "Piszkos aluljáró"-ra.

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKM Budapesti Közművek válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Munkatársaink a Boráros téri aluljáró száraz takarítását napi szinten elvégzik, azonban egyes területeken az ott tartózkodók nehezítik a takarítást. A galam...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKM Budapesti Közművek"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére