Megoldatlan

Sérült fedlap

FRISSÍTÉS: 2025.03.25.

One Magyarország Zrt. válasza:
„A JAROKELO-BUDAPEST-00156745 iktatószámon nyilvántartott megkeresését továbbítottuk illetékes tárosztályunk felé. Válaszuk alapján a probléma nem a One Magyarország Zrt hatáskörébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.23.

Budapest Közút Zrt. válasza:
„A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján.
„Nem társaságunké.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.29.

A bejelentő válasza:
„Elnézést, valóban a Muskotály utca 1-nél van.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.29.

Bp Közút válasza:
„Az XI. kerület, Muskotály u. 1/c (és nem a 19-es számnál) előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.
A járdában a Telekomnak és a Vodafone-nak van hálózata.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.28.

Vodafon válasza:
„Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.26.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon. ”

-----

Tisztelt Illetékes!
A Muskotály utcában a képen látható fedlap kopórétege hiányzik.
Kérem javítását!
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Muskotály u. 1

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "One Magyarország Zrt."-ról "E.ON"-ra.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.23. Budapest Közút Zrt. válasza: „A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján. „Nem társaságunké.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.29. A bejelentő válasza: „Elnézést, valóban a Muskotály utca 1-nél van.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.29. Bp Közút válasza: „Az XI. kerület, Muskotály ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: One Magyarország Zrt.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.29. A bejelentő válasza: „Elnézést, valóban a Muskotály utca 1-nél van.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.29. Bp Közút válasza: „Az XI. kerület, Muskotály u. 1/c (és nem a 19-es számnál) előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. A járdában a Telekomnak és a Vodafone-nak va...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "One Magyarország Zrt."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    A Budapest Közút Zrt. tömbösített válasza alapján megoldott.
    „Nem társaságunké.“
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Rozsáli Artúr megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.29. Bp Közút válasza: „Az XI. kerület, Muskotály u. 1/c (és nem a 19-es számnál) előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. A járdában a Telekomnak és a Vodafone-nak van hálózata.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.28. Vodafon válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta beje...

  • Rozsáli Artúr megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Muskotály u. 19, 1118 Magyarország (47.48325510, 19.02515400, 16)"-ról "Budapest, Muskotály u. 1, 1118 Magyarország (47.48546016, 19.02445306, 16)"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Elnézést, valóban a Muskotály utca 1-nél van.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő !
    Kérjük, kommentben vagy emailben a kerdes@jarokelo.hu címre küldött üzenetben add meg a probléma pontos címét, hogy ezzel is segítsük az illetékes gyors és hatékony munkavégzését....
  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.28. Vodafon válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna” ----- FRISSÍTÉS: 2024.11.26. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon. ” ----- Tisztelt Illetékes! A Muskotály utcában a képen látha...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az XI. kerület, Muskotály u. 1/c (és nem a 19-es számnál) előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.
    A járdában a Telekomnak és a Vodafone-nak van hálózata....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Baranyó Zoli elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés illetékesét "One Magyarország Zrt."-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.11.26. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon. ” ----- Tisztelt Illetékes! A Muskotály utcában a képen látható fedlap kopórétege hiányzik. Kérem javítását! Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.11.28. Vodafon válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: One Magyarország Zrt.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Muskotály utcában a képen látható fedlap kopórétege hiányzik. Kérem javítását! Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.11.26. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon. ” ----- Tisztelt Illetékes! A Muskotály utcában a képen látható fedlap kopórétege hiányzik. Kérem javítását! Kös...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "One Magyarország Zrt."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    fedlap-káva probléma

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Budafoki út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások