Beázó KöKi II. 3.0
FRISSÍTÉS: 2025.01.20.
A BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett probléma megoldásában a BKK Zrt., a Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. nem illetékes.
Kőbánya-Kispest állomás területét a KÖKI Terminál fenntartója is üzemelteti.
Javasoljuk, hogy a nevezett üzemeltetőt is keresse meg észrevételével, elérhetőségüket a KÖKI terminál ügyfélszolgálat, telefonszám, elérhetőségek - Ügyfélszolgálat (offer.hu) hivatkozáson érheti el.”
-----
FRISSÍTÉS: 2024.12.13.
MÁV válasza:
„Hivatkozással a 156718 sz. átiratukra, a tárgykörben a 131248, ill. 101342 sz. átiratuk kapcsán megküldött korábbi elektronikus leveleinkben, így a 2024. november 11-i levelünkben is leírtakat megerősítve tájékoztatjuk Önöket, hogy a fotón látható terület nem áll a MÁV Zrt. kezelésében. Az épületrész sem tartozik a MÁV illetékességébe. Szakértőink véleménye szerint a BKK az illetékes a kérdésben.”
-----
Tisztelt Illetékes!
A 2024. október 3. napján készült kép jól mutatja, hogy a probléma nem oldódott meg.
Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!
Előzmények itt:
Beázó KöKi II.
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101342/beazo-koki-ii
Beázó KöKi II. 2.0
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/131248/beazo-koki-ii-20
Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Hozzászólások
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101342/be...
Ügyszám: 0038/0058771/2024
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00156718
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett probléma megoldásában a...
Hivatkozással a 156718 sz. átiratukra, a tárgykörben a 131248, ill. 101342 sz. átiratuk kapcsán megküldött korábbi elektronikus leveleinkben, így a 2024. november 11-i levelünkben...