Megoldatlan

Beázó KöKi II. 3.0

FRISSÍTÉS: 2025.01.20.

A BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett probléma megoldásában a BKK Zrt., a Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. nem illetékes.

Kőbánya-Kispest állomás területét a KÖKI Terminál fenntartója is üzemelteti.

Javasoljuk, hogy a nevezett üzemeltetőt is keresse meg észrevételével, elérhetőségüket a KÖKI terminál ügyfélszolgálat, telefonszám, elérhetőségek - Ügyfélszolgálat (offer.hu) hivatkozáson érheti el.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.12.13.

MÁV válasza:
„Hivatkozással a 156718 sz. átiratukra, a tárgykörben a 131248, ill. 101342 sz. átiratuk kapcsán megküldött korábbi elektronikus leveleinkben, így a 2024. november 11-i levelünkben is leírtakat megerősítve tájékoztatjuk Önöket, hogy a fotón látható terület nem áll a MÁV Zrt. kezelésében. Az épületrész sem tartozik a MÁV illetékességébe. Szakértőink véleménye szerint a BKK az illetékes a kérdésben.”

-----

Tisztelt Illetékes!

A 2024. október 3. napján készült kép jól mutatja, hogy a probléma nem oldódott meg.

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Előzmények itt:
Beázó KöKi II.
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101342/beazo-koki-ii

Beázó KöKi II. 2.0
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/131248/beazo-koki-ii-20

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest M

Hozzászólások

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Nem értem a lezárást. Idézem saját 3 hónappal ezelőtti hozzászólásomat, ami világos megmutatta, hogy a KÖKI Terminál NEM illetékes, így teljesen felesleges is tőlük bármilyen választ v...
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • KÖKI Terminál nem válaszolt 40 napon belül.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnap ismét természetsen / szokásosan esett itt az eső,
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • KÖKI Terminál nem válaszolt 40 napon belül.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! A Köki terminál nem illetékes, válaszukat előre borítékolom, mivel ezt a kört már megfutottuk az ügyben, az elmúlt majdnem 3 évben:

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101342/be
    ...
  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.12.13. MÁV válasza: „Hivatkozással a 156718 sz. átiratukra, a tárgykörben a 131248, ill. 101342 sz. átiratuk kapcsán megküldött korábbi elektronikus leveleinkben, így a 2024. november 11-i levelünkben is leírtakat megerősítve tájékoztatjuk Önöket, hogy a fotón látható terület nem áll a MÁV Zrt. ke...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0058771/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00156718

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett probléma megoldásában a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A 2024. október 3. napján készült kép jól mutatja, hogy a probléma nem oldódott meg. Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek! Előzmények itt: Beázó KöKi II. https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101342/beazo-koki-ii Beázó KöKi II. 2.0 https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/131248/bea...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 156718 sz. átiratukra, a tárgykörben a 131248, ill. 101342 sz. átiratuk kapcsán megküldött korábbi elektronikus leveleinkben, így a 2024. november 11-i levelünkben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • MÁV Zrt. nem válaszolt 40 napon belül.

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Villamos megálló korlátja balesetveszélyes

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hungária út (Rendőrség) (XIX. kerület, Kispest)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Folytonos késés!!!

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bocskai utca (XIX. kerület, Kispest)
  Vissza az oldal tetejére