Megoldatlan

Beázó KöKi II.

FRISSÍTÉS: 2023.01.18.

Főpolgármesteri Hivatal
Városüzemeltetési Főosztály válasza: MÁV-hoz tartozik.

-------

FRISSÍTÉS 2022.11.28.:

A KÖKI Terminál válasza:
"A bevásárlóközpont felelőssége a bevásárlóközpont épülethatárig terjed addig, ahonnan a kék műanyag padló kezdődik. A felüljáró bevásárlóközpont épülethatár és vasúti felüljáró közötti területe a BKV kezelésében áll. Így a javítása és takarítása is hozzájuk tartozik. Takarítania az FKF-nek kell(ene)."

-----

FRISSÍTÉS 2022.06.03.:

A BKK válasza:
"A jelen bejelentésben a beázás helyszíne nem a BKV Zrt. üzemeltetésébe tartozik, tehát a hiba elhárításában sem ők az illetékesek."

-----

Tisztelt Illetékes!

Az M3 metró Kőbánya-Kispest végállomás területén sikerült egy komoly beázási problémát kijavítani (Beázó KöKi - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82014/beazo-koki ). Sajnálatos, hogy az üzemeltető úgy tűnik, hogy nem foglalkozott az ettől a helytől mintegy 20 méterre található, szintén évek óta fent álló, jól ismert beázással. Erre a javításra mikor kerítenek sort?

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest M

Hozzászólások

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Amíg az illetékesek jól elvitatkoznak az illetékességükről, addig a gyerekek élvezik a vizet :-)
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 101342 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. illetékes szervezeti egységének állásfoglalása szerint a fotón látható te
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Legutóbbi kommentem ideje óta nem jártam ott esőben, így nem tudom a biztos választ. 2 hónapja ázott.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kisebb mértékben, de ugyanúgy beázik a terület.
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kisebb-nagyobb mértékben ugyanúgy ázik a terület, vélelmezhető, hogy nem történt javítási munkálat.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Hivatkozással a 101342 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a bejelentést a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére továbbítottuk, a jelze
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "MÁV Zrt."-ra.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.11.28.: A KÖKI Terminál válasza: "A bevásárlóközpont felelőssége a bevásárlóközpont épülethatárig terjed addig, ahonnan a kék műanyag padló kezdődik. A felüljáró bevásárlóközpont épülethatár és vasúti felüljáró közötti területe a BKV kezelésében áll. Így a javítása és takarítása ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    A tárgyban szereplő számon nyilvántartott, "Beázó KÖKI II." tárgyú bejelentéssel kapcsolatosan az alábbi tájékoztatást adjuk.

    A rendelkezésünkre álló adatbázis szerint
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00101342

    Tisztelt Lukács Máté!

    Köszönjük a megkeresést, mellyel kapcsolatban a szóba jöhető szervezeket (BKV Zrt. Budapest Közút Zrt.) megkérdeztük, korábbi tá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Budapest Főváros Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 131546/2022-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisztele
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon örülök, hogy végre egy illetékes leírta, hogy ezenNagyon örülök, hogy végre egy illetékes leírta, hogy ezen a területen pontosan kinek, meddig terjed a felelőssége!

    Megjegyzem, természetes, ho
    ...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.06.03.: A BKK válasza: "A jelen bejelentésben a beázás helyszíne nem a BKV Zrt. üzemeltetésébe tartozik, tehát a hiba elhárításában sem ők az illetékesek." ----- Tisztelt Illetékes! Az M3 metró Kőbánya-Kispest végállomás területén sikerült egy komoly beázási problémát kijavítani (Beázó K...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "KÖKI Terminál"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • KÖKI Terminál válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Lukács Máté!

    A bevásárlóközpont felelőssége a bevásárlóközpont épülethatárig terjed addig, ahonnan a kék műanyag padló kezdődik. A felüljáró bevásárlóközpont épülethatár és vasúti felüljáró
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok / Anita! Értem, köszönöm az információt! Mindazonáltal szomorú ez a helyzet, az eső pedig zavartalanul esik tovább a zárt felüljárón. A mellékelt kép egy nappal a legutóbbi esőzés után...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Dániel,
    A bejelentést a Köki Terminálnak az első kiküldés (2022.08.25.) után 40 nappal újra elküldtük (2022.10.04.), majd újabb 40 nap múlva ismét (2022.11.13.). Mivel már háromszor megkapták,...
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Nem látom, hogy miért indokolt az ügyet lezárni. Jövő májusig még van ideje az ügynek. A probléma nincs megoldva. Kérném szépen a Köki Terminálnak újraküldeni, köszönöm!
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérném szépen megisméelni az illetékes megkeresését, lassan 3 hónapja, hogy nem válaszolnak, köszönöm!
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Az biztos, hogy ezt a hibát nem javították ki, tehát tovább kellene keresni az illetékest. A Köki esetében rendkívül zavaros a tulajdonosi / felelősi hátér, meg kelelne próbálni még is...
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Az M3 metró Kőbánya-Kispest végállomás területén sikerült egy komoly beázási problémát kijavítani (Beázó KöKi - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82014/beazo-koki ). Sajnálatos, hogy az üzemeltető úgy tűnik, hogy nem foglalkozott az ettől a helytől mintegy 20 méterre található, szintén...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0018264-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00101342

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • H B L megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Az M3 metró Kőbánya-Kispest végállomás területén sikerült egy komoly beázási problémát kijavítani (Beázó KöKi - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82014/beazo-koki). Sajnálatos, hogy az üzemeltető úgy tűnik, hogy nem foglalkozott az ettől a helytől mintegy 20 méterre található, szintén évek ...

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "KÖKI Terminál"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok, szeritnem itt a BKK Budapesti Közlekedési Központ az illetékes.
  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére