Villamossín-meghibásodás (69/3-as villamosvonal)
Tisztelt BKK!
Többszöri telefonos bejelentés után (melyek egyikekén azt az igéretet kaptam, hogy írásban is értesítenek a fenti probléma természetéről) ezúton email-ben fordulok Önökhöz.
Lakóházunk közvetlenül az Erzsébet királyné útja és Róna utca sarkán áll, az ablak a 69-es és 3-as villamosvonalra néz. Ahogy azt már többször telefonon is jeleztem, a villamosvágány olyan szinten van megvetemedve, hogy ahogy a Róna utcán a zöld jelzés után az autók a Kassai tér irányából átmennek a kereszteződésen a Thököly-út irányába, hangos, elviselhetetlen, kattogó hangot ad ki a sín. Ez nemcsak az Ünnepek alatt - amikor az emberek többet tartózkodnak otthon - lesz elviselhetetlen (percenként folyamatos kattogás), de a munka utáni estéken is rendkívül idegesítő, amikor az ember pihenni szeretne. Ezenkívül biztos vagyok abban, hogy balesetveszélyes is.
Kolleganőik mindig nagyon készségesek, tudom, hogy ők továbbítják a bejelentést és nem az ő hibájuk, hogy nem történik semmi.
Kérem, hogy ezt a problémát egyszer végre rendesen, ne csak pár hétre, hanem hosszú távon is hárítsák el. Ha valaki a honlapjukra látogat, csak a sikerpropagandával találkozik, minden működik, minden megújul, a BKV jegy ára csökken (a választás évében, nahát), mégis, egy ilyen minimálisnak tűnő hibát sem képesek többszöri kérés ellenére sem tartósan megjavítani. Ez nekem, és a lakóközösségünk többni tagjának is meglehetősen ellentmondásosnak tűnik.
Várom mielőbbi válaszukat a konkrét javítás tervezett ütemét és természetesen -amennyiben szükségesnek tartják - az általános kérdéskört tekintve is.
Tisztelettel, Boldog Új Évet kívánva,
Győrfi Zoltán
Hozzászólások
Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (1543)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
A 69-es és 3-as jelzésű villamosvonalo...