Megoldásra vár

Egy rongálódott aknafedél

FRISSÍTÉS: 2024.08.27.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Egy rongálódott aknafedél! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon a probléma megoldásáról! Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Blaha Lujza tér M (Népszínház utca)

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0050616/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00153839

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a Budapest K
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem csatornafedél van alatta.
  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "Egy rongálódott aknafedél! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon a probléma megoldásáról! Előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.27. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Egy rongálódott aknafedél! Megkérném az illetékest hogy gondoskodjon a probléma megoldásáról! Előre is kö...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Tordai Richárd bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére