Megoldatlan

Undorító megálló

Anonim Járókelő

A Népligethez érkezve undort kaptam a villamosmegállóban. Fedett, így a mocskot az eső nem mossa le. De más sem. Így a bűzlő ragacsos mocsok masszívan le van tapadva mindenre. Takarítsa ki, akinek a dolga.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Népliget M

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az a baj, hogy aki ezt megállapítja, hogy takarítva van, az vagy hazudik, vagy nem látta a helyzetet.
    A felseprés nem azonos a takarítással.
  • Nagy Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt írta az illetékes, hogy minden nap takarítják. Nem jártam ma ott, hogy milyen állapotban van, de miért megoldatlan?
  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0039245/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00153181

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére