Megoldásra vár

Sérült fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.10.01.

Magyar Telekom válasza:
„A fotó a Schweidel utca 14/A előtt készült. A fedlapot felnyitottuk,
a szekrényben UPC kábelek vannak. Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.13.

BP Közút válasza:
„Az XI. kerület, Schweidel utca 18.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. Jelezni szeretnénk, hogy a közmű térkép alapján két hálózat van ezen területen, a Magyar Telekom ill. a DIGI. (mellékeljük). Érdekes, hogy egyikük sem vállalta be.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.29.

DIGI válasza:
„Nem a DIGI hálózata”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.28.

Vodafone válasza:
„Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó sérült fedlap.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.23.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Sérült fedlap a Schweidel utcában.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Schweidel u. 18

Hozzászólások

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.13. BP Közút válasza: „Az XI. kerület, Schweidel utca 18.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. Jelezni szeretnénk, hogy a közmű térkép alapján két hálózat van ezen területen, a Magyar Telekom ill. a DIGI. (mellékeljük). Érdekes, hogy egyikük sem vállalta be.” -----...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A fotó a Schweidel utca 14/A előtt készült. A fedlapot felnyitottuk,
    a szekrényben UPC kábelek vannak. Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.13. BP Közút válasza: „Az XI. kerület, Schweidel utca 18.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.29. DIGI válasza: „Nem a DIGI hálózata” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.28. Vodafone válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, vi...

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.29. DIGI válasza: „Nem a DIGI hálózata” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.28. Vodafone válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó sérült fedlap.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.23. Magyar Telekom válasza: „Nem Magya...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az XI. kerület, Schweidel utca 18.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.
    Jelezni szeretnénk, hogy a közmű térkép alapján két hálózat van ezen területen,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.28. Vodafone válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó sérült fedlap.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.23. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Sérült fedlap a Schweidel utcában."-ról...

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő,

    A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
    bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá.

    Köszönjük az együttműködésüket.

    On Wed 2024
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00153146" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4592813] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "DIGI"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.23. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Sérült fedlap a Schweidel utcában."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.28. Vodafone válasza: „Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó sérült fedlap.” ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Sérült fedlap a Schweidel utcában."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.23. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Sérült fedlap a Schweidel utcában."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Megdőlt oszlop

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Bartoniek Géza lépcső (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Sérült fedlappár

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Vodafone
    Breznó köz (XI. kerület, Újbuda)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Hiányos fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Vodafone
    Breznó köz (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére