Válaszra vár

Összetört elektromos szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.10.03.

VODAFONE válasza:
„ jelzett elektromos szekrény nem a Vodafone Magyarország Zrt.-hez tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.10.02.

Budapest Közút válasza:
„A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti.
Tisztelettel,”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.10.01.

XVIII. kerület válasza:
„Ezúton tájékoztatjuk arról, hogy Társaságunk felé jelzett bejelentésének ügyében eljárni nem áll módunkban. A bejelentését továbbítottuk az illetékes szervezet felé.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.13.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.12.

Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.09.

E.ON válasza:
„A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem társaságunk tulajdona.”

-----

Összetört elektromos szekrény

Probléma helyszíne
Budapest XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre, Gyula u. 1

Hozzászólások

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.10.02. Budapest Közút válasza: „A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti. Tisztelettel,” ----- FRISSÍTÉS: 2024.10.01. XVIII. kerület válasza: „Ezúton tájékoztatjuk arról, hogy Társaságunk felé jelzett bejelentésének ügyében eljárni nem ál...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • P Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • P Csaba megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.10.01. XVIII. kerület válasza: „Ezúton tájékoztatjuk arról, hogy Társaságunk felé jelzett bejelentésének ügyében eljárni nem áll módunkban. A bejelentését továbbítottuk az illetékes szervezet felé.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.13. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- FRI...

  • P Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Vodafone"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    A bejelentésben szereplő sérült elektromos szekrényt nem a Budapest Közút Zrt. üzemelteti.
    Tisztelettel,

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Üzemviteli Főosztály

    e-mail: budape...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.13. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.12. Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza: „Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.09. E.ON válasza: „A jelzett berendezés nem az ...

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XVIII. kerület Városgazda NZrt."-ról "Budapest Közút"-ra.

  • XVIII. kerület Városgazda NZrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    Ezúton tájékoztatjuk arról, hogy Társaságunk felé jelzett bejelentésének ügyében eljárni nem áll módunkban. A bejelentését továbbítottuk az illetékes szervezet felé.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia !
    A törvényben meghatározott 30 naptári napos válaszadási határidőt egy +10 napos türelmi idővel megtoldva a rendszerünk a bejelentésedtől számított 40. napon ismét elküldi az ügyedet az illetéke
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    1 hónapja csend honol.
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: XVIII. kerület Városgazda NZrt.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.12. Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza: „Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.09. E.ON válasza: „A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem társaságunk tulajdona.” ----- Összetört e...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "XVIII. kerület Városgazda NZrt."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.09. E.ON válasza: „A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem társaságunk tulajdona.” ----- Összetört elektromos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.12. Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza: „Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékes...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Összetört elektromos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.09. E.ON válasza: „A jelzett berendezés nem az elektromos elosztóhálózat része, nem társaságunk tulajdona.” ----- Összetört elektromos szekrény"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/262058/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070798015

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A jelzett berendezés nem az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére