Megoldott

Szétvert / balesetett szenvedett elektromos szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.09.24.

BDK válasza:
„a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.24.

E.ON válasza:
„Bejelentésben szereplő berendezés nem Társaságunk tulajdona, nem Társaságunk üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.19.

Járókelő hozzászólása:
„és bejárta végül ?”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.05.

ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
„A hálózat védelmével kapcsolatos bejelentését köszönettel vettük. Területfelelős kollégánk hamarosan bejárja a helyszínt, és amennyiben szükséges az elhárítást megkezdjük."

-----

Szétvert / balesetett szenvedett elektromos szekrény

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Hős u. 1107

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a visszajelzést és a képet!
    Amennyiben módodban áll kérünk, továbbra is küldj be fotókat a bejelentett ügyek állapotáról! Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tud...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    KÉSZ
  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: D-Infrastruktúra Távközlési Kft.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ra.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Hős u. 1107, 1101 Magyarország (47.49716875, 19.11449287, 16)"-ról "Budapest, Hős u. 1107, 1101 Magyarország (47.49703805, 19.11384596, 18)"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.24. E.ON válasza: „Bejelentésben szereplő berendezés nem Társaságunk tulajdona, nem Társaságunk üzemelteti.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.09.19. Járókelő hozzászólása: „és bejárta végül ?” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.05. ELMŰ Hálózati Kft. válasza: „A hálózat védelmével kapcsolatos beje...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.19. Járókelő hozzászólása: „és bejárta végül ?” ----- FRISSÍTÉS: 2024.08.05. ELMŰ Hálózati Kft. válasza: „A hálózat védelmével kapcsolatos bejelentését köszönettel vettük. Területfelelős kollégánk hamarosan bejárja a helyszínt, és amennyiben szükséges az elhárítást megkezdjük....

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/304783/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100071172143

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Bejelentésben szereplő bere
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Csilla elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.19. ELMŰ Hálózati Kft. válasza: „A hálózat védelmével kapcsolatos bejelentését köszönettel vettük. Területfelelős kollégánk hamarosan bejárja a helyszínt, és amennyiben szükséges az elhárítást megkezdjük." ----- Szétvert / balesetett szenvedett elektromos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS:...

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés leírását "Szétvert / balesetett szenvedett elektromos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.19. ELMŰ Hálózati Kft. válasza: „A hálózat védelmével kapcsolatos bejelentését köszönettel vettük. Területfelelős kollégánk hamarosan bejárja a helyszínt, és amennyiben szükséges az elhárítást megkezdjük." ----- Szétvert / ...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    és bejárta végül ?
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/251365/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070711237

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A hálózat védelmével kapcso
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére