Megoldott

Lyukas fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.01.30.

One válasza:
„a jelzett címen található aknafedél nem One Magyarország Zrt.-hez tartozik, a kerületben nincs saját alépítmény hálózatunk.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024. 12. 16.

ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
"Bejelentésben szereplő címen üzemelő fedlapot nem Társaságunk üzemelteti."

---------

FRISSÍTÉS: 2024.11.22.

Vodafone válasza:
„Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00151520 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk.

Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna.
Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.21.

Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.19.

Invitech válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi. ”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.30.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az érintett aknafedlap nem tartozik az illetékességi körükbe.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.31.

Budapest Közút válasza:
„Az V. kerület, Hold u.15. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.”

-----

Lyukas fedlap

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Hold u. 8

Hozzászólások

  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett alépítmény üzemzavart megvizsgáltuk, és a következő eredménnyel javítottuk: Tárgyi hibát elhárítottuk, fed lapot cseréltünk.

    Tra
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!Tájékoztatjuk, hogy az Önök bejelentését ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb illetékes"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Egyéb illetékes"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • 2Connect nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "2Connect"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Hold u. 15, 1054 Magyarország (47.50504978, 19.05248979, 16)"-ról "Budapest, Hold u. 8, 1054 Hungary (47.50528181, 19.05222148, 19)"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/407191/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100071942071

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Bejelentésben szereplő címe
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "E.ON"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • g g megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Hold u. 15, 1054 Magyarország (47.50509790, 19.05259470, 16)"-ról "Budapest, Hold u. 15, 1054 Magyarország (47.50504978, 19.05248979, 19)"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Invitech"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0035504/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00151520

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az é...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • P Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • P Csaba megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • P Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az V. kerület, Hold u.15. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Igazgatóság
    e-mail: budapestkozut@bu...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "V. kerület Belváros-Lipótváros Városüzemeltető"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Törött zárófedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sleepy Claus
    Illetékes: FV Fővárosi Vízművek
    Szent István körút (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Kiálló csatornafedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Gerendás János
    Illetékes: V. kerület Belváros-Lipótváros Városüzemeltető
    Váci utca (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Parkoló autó alatt megbillent fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Zoltán utca (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére