Megoldott

Kilyukadt fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.10.29.

Bejelentő kiegészítése
„Ha lehet újra kiküldeni szíveskedjenek, tegnap beleállt a talpamba a fedlap közepén kiálló szètfeszitett rozsdás vasdarab”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.05.

Magyar telekom válasza:
„Köszönjük a pontosítást! Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.04.

VODAFONE válasza:
„nem Társaságunk tulajdona a jelzett fedlap.”

-----

Erősen erodált

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Diószegi út 58

Hozzászólások

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb illetékes"-ról "Invitech"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Invitech-é volt a fedlap. Legalábbis az ő fedlapjukra lett cserélve.
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Nem derült ki az illetékes.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést....
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Egyéb illetékes"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kicserélték!
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.07.05. Magyar telekom válasza: „Köszönjük a pontosítást! Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.07.04. VODAFONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a jelzett fedlap.” ----- Erősen erodált"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.10.29. Bejelentő kiegészítése „Ha lehet újra kiküldeni szíveskedje...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha lehet újra kiküldeni szíveskedjenek, tegnap beleállt a talpamba a fedlap közepén kiálló szètfeszitett rozsdás vasdarab,szerintem telekom
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    köszönettel vettük bejelentését,
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.07.04. VODAFONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a jelzett fedlap.” ----- Erősen erodált"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.07.05. Magyar telekom válasza: „Köszönjük a pontosítást! Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.07.04. VODAFONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a jelzett fedlap.” --...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük a pontosítást! Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    57.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Diószegi út 57. előtti járda (nincs más fedlap)
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    Kérjük, kommentben vagy emailben a kerdes@jarokelo.hu címre küldött üzenetben csatolj olyan kép(ek)et, amelye(ke)n a probléma környezete is könnyen beazonosítható, hogy ezzel is seg
    ...
  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A kép alapján nem beazonosítható a helyszín. Kérjük szépen a cím pontosítását, ill- további képek mellékelését. Köszönjük.
  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "One Magyarország Zrt."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Erősen erodált"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.07.04. VODAFONE válasza: „nem Társaságunk tulajdona a jelzett fedlap.” ----- Erősen erodált"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: One Magyarország Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások